Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Мої статті

Організація профільного навчання та допрофільної підготовки
  У 2010-2011 н.р. з метою задоволення освітніх потреб школярів було створено клас з профільним навчанням: філологічний напрям, української філології профіль, у якому навчався 14 учнів.
Результативність профільного навчання досліджувалась після закінчення 2010-2011 н.р.  та І семестру 2011-2012 н.р.
 
     Кадрове забезпечення профільного навчання
№ з\п    Клас     Предмет     Вчитель     Категорія
1    11    Українська мова    Андрійчук Г.М.    Вища
        Українська література     Андрійчук Г.М.    Вища
        Світова література     Бітківська Г.Г.    І
        Англійська мова    Федосюк Т.А.    Спеціаліст
        Історія     Філюк О.В.    І

Адміністрація школи та педагогічні працівники  регулярно ознайомлювались  з основними нормативними документами щодо організації профільного навчання, зокрема з Концепцією профільного навчання, відповідними навчальними планами, наказами МОН України. Опрацювання даних документів здійснювалось на методичних оперативних нарадах, на нарадах при директору.
 Питання організації профільного навчання відображались  у річному плані роботи школи, був складений  і  перспективний план переходу школи на профільне навчання. Навчальні плани у старшій школі обиралися відповідно до визначеного профілю навчання, згідно з нормативними документами.
Функціональні обов’язки між членами шкільного колективу   розподілені таким чином: загальне керівництво здійснює директор школи Гераймович А.М., за навчально-методичне забезпечення відповідає заступник директора з навчально-виховної роботи  Денчик Я.Ф., психологічний супровід профільного навчання  – практичний психолог Глібко З.В.,  робота з батьками, профорієнтаційна робота – соціальний педагог  Бідна Н.М., класні керівники.
Профіль навчання обирався колективом школи на основі діагностики профільних інтересів учнів, вивчення та аналізу освітніх замовлень батьків. Класні керівники, практичний психолог розглядали  дане питання на батьківських, класних зборах, проводилось відповідне анкетування. 
          Впровадження профільного навчання    
 Навчальний рік    Профіль     Клас, к-сть учнів
2009-2010    Універсальний     11, 12
        10, 15
2010-2011    Універсальний    11, 15
    Філологічний    10, 14
2011-2012    Філологічний     11, 14
    Універсальний    10, 7

Питання впровадження профільного навчання та його результативності розглядалось на засіданні педагогічної ради  02.05. 2010 р., протокол № 4.
Позитивні тенденції:
?    Школа має певні напрацювання з організації профільного навчання, кадровий потенціал для його організації.
?    Різноманітність факультативів дає учням можливість вибору тих предметів, які вони хотіли б вивчати як профільні.           
     Негативні:  
?    Більшість учнів на закінчення 9 класу не готові визначитися з вибором профілю.
?    Потребує покращення матеріальна база викладання окремих предметів, зокрема, відсутні кабінети української мови та літератури, історії, іноземної мови, недостатньо обладнані кабінети математики, біології.
Організація роботи з обдарованими дітьми

З метою реалізації районної програми роботи з обдарованою молоддю у школі була  розроблена програма "Обдарована дитина”, в якій передбачено такі напрямки діяльності:
•   пошук здібних, обдарованих учнів, їх підтримка;
• навчання і виховання здібних та обдарованих учнів на основі активізації навчально-пізнавальної діяльності;
•  передбачення заходів стимулювання інтелектуальної праці учнів та вчителів.
Першочерговим завданням було створення банку даних  обдарованих дітей. Це завдання вирішується шкільною психологічною службою (психолог Глібко З.В.).
Щороку поновлюється банк даних «Обдаровані діти».У 2009-2010 н.р. банк даних«Обдаровані діти» нараховував таку кількість учнів:
І. Інтелектуальна сфера -16 учнів
ІІ. Сфера академічних досягнень -9
ІІІ. Творчість -3
ІV. Літературна сфера- 3
V. Артистична сфера -4
VІ. Музична сфера -3
VІІ. Технічна сфера- 1
VІІІ. Рухова сфера -16
ІX.  Сфера художніх досягнень- 2
X.  Спілкування і лідерство -2
2010-2011 н.р.:
І. Інтелектуальна сфера -12
ІІ. Сфера академічних досягнень-4 учні
ІІІ. Творчість-2
ІV. Літературна сфера-3
V. Артистична сфера -5
VІ. Музична сфера-4
VІІ. Технічна сфера-1
VІІІ. Рухова сфера -13
ІX. Сфера художніх досягнень-2
X. Спілкування і лідерство-1
2011-2012 н.р.:
Всього обдарованих дітей -24
І. Інтелектуальна сфера -10 учнів
ІІ. Сфера академічних досягнень-2 учні
ІІІ. Творчість-0
ІV. Літературна сфера- 3
V. Артистична сфера -5
VІ. Музична сфера-6
VІІ. Технічна сфера-1
VІІІ. Рухова сфера -7
ІX. Сфера художніх досягнень-3
X. Спілкування і лідерство-3
Важливим напрямком роботи з обдарованими учнями є їх залучення до участі у предметних олімпіадах, конкурсах. Учні школи традиційно беруть активну участь у І  та ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсах «Левеня», «Кенгуру», «Колосок», конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика, конкурсі знавців ПК,   Міжнародному чемпіонаті з розв’язування логічних математичних задач.

Результати участі учнів Білозірської ЗОШ I – III ступенів
у II етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад
2008 – 2009 н.р.
Предмет    Прізвище переможця    Клас    Місце
Французька мова    Бітківський Микола Федорович    10    I
Хімія    Філюк Андрій Анатолійович    10    II
Історія    Філюк Андрій Анатолійович    10    III
Правознавство    Філюк Олег Анатолійович    9    II
Математика    Джерелейко Інна Віталіївна    9    III
Біологія    Філюк Олег Анатолійович    9    I
Біологія    Філюк Андрій Анатолійович    10    II
Географія    Батовська Олена Володимирівна    10    III
2009 – 2010 н.р.
Предмет    Прізвище переможця    Клас    Місце
Французька мова    Вдовиченко Наталія Дмитрівна    11    I
Біологія     Філюк Олег Анатолійович    10    I
Біологія     Філюк Андрій  Анатолійович    11    II
Біологія     Миколюк Галина Романівна    8    III
Французька мова    Миколюк Галина Романівна    8    I
Математика     Горобець Петро Іванович    11    I
Математика     Філюк Олег Анатолійович    10    II
Математика     Джерелейко  Інна Віталіївна    10    III
Трудове навчання    Довгалюк Андрій Григорович    9    II
Німецька мова    Бойчук Роман Володимирович     11    I
Німецька мова    Бочкарьова Юлія Федорівна     10    I
Правознавство      Філюк Олег Анатолійович    10    I
Історія      Миколюк Галина Романівна    8    III
2010 – 2011 н.р.
Предмет    Прізвище  переможця    Клас    Місце
Інформатика    Джерелейко Інна Віталіївна    11    I
Французька мова    Джерелейко Тарас Віталійович    8    I
Біологія     Філюк Олег Анатолійович    11    I
Німецька мова    Бочкарьова  Юлія Федорівна     11    I
Українська мова    Джерелейко  Інна Віталіївна    11    II
Педагогіка
та психологія    Бочкарьова Юлія Федорівна     11    I
Фізика    Миколюк Галина Романівна    9    III

У 2009-2010 н.р Горобець Петро зайняв ІІІ місце у ІІІ етапі Всеукраїнсь-ких учнівських олімпіад з математики. Філюк А. став переможцем районного конкурсу   « Володар слова» і зайняв ІІ місце у конкурсі власної поезії.
Учень 10 класу Філюк Олег зайняв ІІ місце у конкурсі «Сузір’я мільйонів» у номінації читців художніх творів присвячених  УПА та Джерелейко Інна ІІІ місце у номінації власних творів.
Учні школи зайняли ІІ місце у конкурсі «Діти Мельпомени», конкурсі «Замість ялинки зимовий букет» у номінації «Новорічно-різдвяний подарунок» –– ІІ місце, а у номінації «Різдвяний дідух» –– ІІІ місце.
У 2010-2011 н.р. переможцем районного конкурсу «Володар слова» став Філюк Олег, а Софіюк Марія у цьому конкурсі зайняла III місце, Джерелейко Інна виборола II місце у конкурсі імені П.Яцика, у районному конкурсі читців власної поезії переможцем став Філюк Олег.
Шкільна агітбригада у  районному конкурсі «Молодь за майбутнє» зайняла I місце і посіла почесне III місце  в обласному зональному конкурсі, екологічна агітбригада «Спалах» зайняла у районному конкурсі III місце. 
Учні школи активно беруть участь у різноманітних спортивних змаганнях (додаток 6).
  Позитивні тенденції:
?    У школі є учні з різними типами обдарованості, і школа надає їм можливості для розвитку творчих здібностей.
   Негативні:
?    відсутня система матеріального заохочення обдарованих учнів та вчителів, що працюють з обдарованими дітьми,
?    у навчальних планах не передбачаються години на роботу з обдарованими дітьми,
?    потребує покращення матеріально-технічна, навчально-методична  база для роботи з обдарованими дітьми.


















Категорія: Мої статті | Додав: bilzosh (04.09.2012)
Переглядів: 615 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: