Головна » Статті » Мої статті |
Самоаналіз роботи школи
Відповідно до положення «Про загальноосвітній навчальний заклад», наказу Міністерства освіти і науки України від 16.08.2004 №658 «Про внесення змін до Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31.08.2004 за № 1071 /9670 проведено самоаналіз Білозірської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів Лановецької районної ради Тернопільської області. Юридична адреса закладу: 47453 Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Білозірка, вул. Шкільна 2, тел. 3-51-74, 3-51-89 Чинний Статут закладу зареєстровано розпорядженням голови Лановецької районної Державної адміністрації від 14.04.2010 року № 16381050003000030. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серія А00 №217363. Ідентифікаційний код юридичної особи 2462309. Довідка № 07-72 від 16.03.2005 р. з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. На час проведення експертизи у закладі навчається 102 учні, у т.ч.: у школі І ступеня 29; у школі ІІ ступеня 52; у школі III ступеня 21. Працює працівників 35 , у т.ч. педагогічних 23 у т.ч. на постійній основі 21. адміністративного персоналу 2. Самоаналіз здійснено комісією у складі: Голова комісії: Гераймович Антоніна Миколаївна - директор школи; члени комісії: Денчик Я.Ф. – заступник директора з навчально-виховної роботи; Глібко З.В. – психолог школи; Скакун А.В. – педагог- організатор; Бідна Н.М. – соціальний педагог; Андрійчук Г.М. – зав бібліотекою. Вступ Школа надає освітні послуги: - державний стандарт освіти - індивідуальне навчання учнів вдома за станом здоров’я; - профільне навчання. Головне завдання, яке ставить перед собою педагогічний колектив,– це забезпечення рівного доступу дітей та підлітків 5-18 років до отримання повної загальної середньої освіти. Для цього в школі створюється така педагогічна система, яка повинна забезпечити повноцінний розвиток особистості кожного учня за рахунок організації особистісно-зорієнтованого навчально-виховного процесу, умови для самореалізації, творчого самовиявлення учнів у різних видах діяльності та міжособистісного спілкування. Самоаналіз, який пропонується, підготовлений на основі опрацювання нормативно-законодавчих документів про освіту. Це: - Конституція України; - Закон України «Про освіту» від 23.05.1991р., № 1060-ХІІ; - Закон України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999р., № 651-ХІV; - Національна доктрина розвитку освіти України, Указ Президента України від 17.04.03р. № 317/2002; - Положення про загальноосвітній навчальний заклад. Постанова Кабінету Міністрів України від 14.06.01р., № 964; Укази Президента України: — від 04.07.2005 р. № 1013/2005 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні»; — від 31.07.2000 р. № 928 «Про заходи щодо розвитку національної складової глобальної інформаційної мережі Інтернет та забезпечення широкого доступу до цієї мережі в Україні»; — від 23.01.2001 р. № 35 «Про заходи щодо підтримки крає знавчого руху в Україні»; — від 28.08.2004 р. № 1148 «Про Національну доктрину фізичної культури та спорту»; — від 01.06.2005 р. № 900/2005 «Про першочергові заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями». Постанови Кабінету Міністрів України: — від 28.03.2002 р. № 379 «Про затвердження Державної програми «Вчитель»»; — від 10.06.2002 р. № 789 «Про затвердження Програми розвитку краєзнавства на період до 2010 року»; — від 04.06.2003 р. № 863 «Про затвердження Програми забезпечення безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об'єктів житлового та громадського призначення»; — від 13.12.2004 р. № 1641 «Про затвердження заходів з реалізації Національної доктрини розвитку фізичної культури і спорту»; — від 27.08.2010 р. № 776 «Про внесення змін до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2004 р. №24»; — від 27.08.2010 р. № 778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»; — від 27.08.2010 р. № 779 «Деякі питання організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у зв'язку з переходом на 11-річний строк навчання». Розпорядження Кабінету Міністрів України: — від 27.08.2010 р. № 1722-р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року»; — наказ Міністерства освіти і науки України від 29.07.2005 р. № 454 «Про заходи МОН України по реалізації Указу Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні»; - «Інструкція з обліку дітей і підлітків шкільного віку», затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2000р., № 646; - «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» наказ МОНМСУ № 1243 від 31.10.2011 р. - також наукова та методична література про педагогічний менеджмент, матеріали внутрішньошкільного контролю та моніторингу навчальних досягнень учнів. Для самоаналізу були використані матеріали діяльності за 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 навчальні роки. Адміністрація школи Директор школи Директор Гераймович Антоніна Миколаївна, 1960 року народження, освіта вища, вчитель початкових класів, стаж педагогічної роботи 33 роки, керівної – 15 років, звання «Старший вчитель». Заступник директора з навчально-виховної роботи Денчик Ярослав Федорович, 1961 року народження, освіта вища, вчитель української мови та літератури, соціальний педагог, стаж педагогічної роботи – 25 років, керівної – 4 роки. Загальні дані про школу № п/п Показники Стан 1. Мова навчання українська 2. Кількість класів (денних/ вечірніх) 11 3. Кількість ГПД 1 4. Всього учнів 102 - навчаються в І зміну 102 5. Кількість учнів І-х класів, які прибули з ДНЗ 12 6. Кількість учнів, забезпечених безкоштовним гарячим харчуванням 35 7. Працівників школи, всього, в т.ч. 34 - педагогічних 23 - обслуговуючих 11 8. Загальна площа всіх приміщень 2349 м? - в т.ч. навчальних 1015 м? 9. Кількість майстерень 1 10. Кількість комп’ютерних класів, в них робочих місць 1-11 11. Кількість навчальних кабінетів(оплачуваних) 6 12. Бібліотечний фонд 9907 13. Кількість їдалень, в них посадкових місць 1-96 14. Фізкультурні зали 2 15. Актова зала 1 16. Опалення газове 17. Водопостачання автономне Організація навчально-виховного процесу Кадрова політика Кадрова політика школи спрямована на: ? реалізацію основних напрямків модернізації системи освіти; ? розвитку та вдосконаленню творчого потенціалу педагогічних працівників; ? вдосконалення нормативно-правової бази професійної діяльності освітян; ? оволодіння педагогічними працівниками сучасними інформаційними технологіями; ? періодичне оновлення і взаємоузгодження змісту підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; ? поліпшення системи стимулювання професійного зростання педагогічних і науково-педагогічних працівників, можливість вивчення іноземних мов. Укомплектованість педагогічними кадрами, умотивованість їх розстановки В школі на початок 2011-2012 н.р. нараховувався 23 педпрацівник, що становить 100% від потреби. Якісний склад учителів за віком Кількість педпрацівників Навчальний рік 2009-2010 2010-2011 2011-2012 До 30 років 3 2 5 31 – 40 років 5 4 3 41- 50 років 12 14 10 51- 55 років 3 2 4 Понад 55 років - - 1 Всього 23 22 23 Якісний склад учителів за віком Віковий склад 2011-2012 н.р. Якісний склад вчителів за педагогічним стажем Кількість педпрацівників Навчальний рік 2009-2010 2010-2011 2011-2012 До 3 років 1 1 5 3 – 10 років 2 2 3 10- 20 років 7 6 6 20-30 років 12 10 6 Понад 30 років 1 3 3 Всього 23 22 23 Стаж 2011-2012 н.р. Відомості про молодих спеціалістів Навчальний рік 2009-2010 2010-2011 2011-2012 2 3 6 Аналіз плинності педагогічних кадрів Кількість педпрацівників Навчальний рік 2009-2010 2010-2011 2011-2012 прибуло 1 2 3 вибуло 1 3 - | |
Переглядів: 2741 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 2.0/3 |
Всього коментарів: 0 | |