Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Мої статті

Самоаналіз роботи школи
Відповідно до положення «Про загальноосвітній навчальний заклад», наказу Міністерства освіти і науки України від 16.08.2004 №658 «Про внесення змін до Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31.08.2004 за № 1071 /9670 проведено самоаналіз Білозірської загальноосвітньої школи  І-Ш ступенів Лановецької районної ради Тернопільської області.
Юридична адреса закладу:
47453 Тернопільська обл., Лановецький р-н,
 с. Білозірка, вул. Шкільна 2,
тел. 3-51-74, 3-51-89
Чинний Статут закладу зареєстровано розпорядженням голови Лановецької районної Державної адміністрації від 14.04.2010 року
№ 16381050003000030.
Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи  серія
А00 №217363.
Ідентифікаційний код юридичної особи    2462309.
Довідка № 07-72  від 16.03.2005 р. з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
На час проведення експертизи у закладі навчається 102  учні, у т.ч.:
у школі І ступеня  29;
у школі ІІ ступеня 52;
у школі III ступеня 21.
Працює працівників 35 ,
у т.ч. педагогічних 23 у т.ч. на постійній основі 21.
адміністративного персоналу  2.

Самоаналіз здійснено комісією у складі:
Голова комісії: 
Гераймович Антоніна Миколаївна - директор школи;
члени комісії:
Денчик Я.Ф. – заступник   директора   з   навчально-виховної роботи;
Глібко З.В. – психолог школи;
Скакун А.В. – педагог- організатор;
Бідна Н.М. –  соціальний педагог;
Андрійчук Г.М. – зав бібліотекою.      
                                

 

          Вступ
Школа надає освітні послуги:
-    державний стандарт освіти
-    індивідуальне навчання учнів вдома за станом здоров’я;
-    профільне навчання.
Головне завдання, яке ставить перед собою педагогічний колектив,– це забезпечення рівного доступу дітей та підлітків 5-18 років до отримання повної загальної середньої освіти. Для цього в школі створюється така педагогічна система, яка повинна забезпечити повноцінний розвиток особистості кожного учня за рахунок організації особистісно-зорієнтованого навчально-виховного процесу, умови для самореалізації, творчого самовиявлення учнів у різних видах діяльності та міжособистісного спілкування.
Самоаналіз, який пропонується, підготовлений на основі опрацювання нормативно-законодавчих документів про освіту. Це:
- Конституція України;
- Закон України «Про освіту» від 23.05.1991р., № 1060-ХІІ;
- Закон України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999р.,
№ 651-ХІV;
- Національна доктрина розвитку освіти України, Указ Президента
України від 17.04.03р. № 317/2002;
- Положення про загальноосвітній навчальний заклад. Постанова
Кабінету Міністрів України від 14.06.01р., № 964;
Укази Президента України:
— від 04.07.2005 р. № 1013/2005 «Про невідкладні заходи
щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти  в Україні»;
— від 31.07.2000 р. № 928 «Про заходи щодо розвитку національної складової глобальної інформаційної мережі Інтернет та забезпечення широкого доступу до цієї мережі в Україні»;
— від 23.01.2001 р. № 35 «Про заходи щодо підтримки крає знавчого руху в Україні»;
— від 28.08.2004 р. № 1148 «Про Національну доктрину  фізичної культури та спорту»;
— від 01.06.2005 р. № 900/2005 «Про першочергові заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями».
Постанови Кабінету Міністрів України:
— від 28.03.2002 р. № 379 «Про затвердження Державної програми «Вчитель»»;
— від 10.06.2002 р. № 789 «Про затвердження Програми розвитку
краєзнавства на період до 2010 року»;
— від 04.06.2003 р. № 863 «Про затвердження Програми забезпечення
безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об'єктів житлового та громадського призначення»;
— від 13.12.2004 р. № 1641 «Про затвердження заходів з реалізації Національної доктрини розвитку фізичної культури і спорту»;
— від 27.08.2010 р. № 776 «Про внесення змін до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2004 р. №24»;
— від 27.08.2010 р. № 778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»;
— від 27.08.2010 р. № 779 «Деякі питання організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у зв'язку з переходом  на 11-річний строк навчання».
Розпорядження Кабінету Міністрів України:
— від 27.08.2010 р. № 1722-р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року»;
— наказ Міністерства освіти і науки України від 29.07.2005 р.
№ 454 «Про заходи МОН України по реалізації Указу Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні»;
- «Інструкція з обліку дітей і підлітків шкільного віку», затверджена   
 Постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2000р., № 646;
- «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»  наказ МОНМСУ № 1243 від 31.10.2011 р.
-  також наукова та методична література про педагогічний менеджмент, матеріали внутрішньошкільного контролю та моніторингу навчальних досягнень учнів.
Для самоаналізу були використані матеріали діяльності за 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012  навчальні роки.
 
Адміністрація школи
Директор школи
Директор Гераймович Антоніна Миколаївна, 1960  року народження, освіта вища, вчитель початкових класів, стаж педагогічної роботи 33 роки, керівної –   15   років, звання «Старший вчитель».
Заступник директора з навчально-виховної роботи
Денчик  Ярослав Федорович, 1961 року народження, освіта вища, вчитель української мови та літератури, соціальний педагог, стаж педагогічної роботи – 25 років, керівної – 4 роки.
   

   





 
Загальні дані про школу
№ п/п    Показники    Стан
1.    Мова навчання    українська
2.    Кількість класів (денних/ вечірніх)    11
3.    Кількість ГПД    1
4.    Всього учнів    102
    - навчаються в І зміну    102
5.    Кількість учнів І-х класів, які прибули з ДНЗ    12
6.    Кількість учнів, забезпечених безкоштовним гарячим харчуванням    35
7.    Працівників школи, всього, в т.ч.    34
               - педагогічних    23
               - обслуговуючих    11
8.    Загальна площа всіх приміщень    2349 м?
               - в т.ч. навчальних    1015 м?
9.    Кількість майстерень    1
10.    Кількість комп’ютерних класів, в них робочих місць    1-11
11.    Кількість навчальних кабінетів(оплачуваних)    6
12.    Бібліотечний фонд    9907
13.    Кількість їдалень, в них посадкових місць    1-96
14.    Фізкультурні зали    2
15.    Актова зала    1
16.    Опалення    газове
17.    Водопостачання    автономне

Організація навчально-виховного процесу
Кадрова політика
Кадрова політика школи спрямована на:
?    реалізацію основних напрямків модернізації системи освіти;
?    розвитку та вдосконаленню творчого потенціалу педагогічних працівників;
?    вдосконалення нормативно-правової бази професійної діяльності освітян;
?    оволодіння педагогічними працівниками сучасними інформаційними технологіями;
?    періодичне оновлення і взаємоузгодження змісту підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
?    поліпшення системи стимулювання професійного зростання педагогічних і науково-педагогічних працівників, можливість вивчення іноземних мов.
Укомплектованість педагогічними кадрами, умотивованість їх розстановки
В школі на початок 2011-2012 н.р. нараховувався 23 педпрацівник, що становить 100% від потреби.
 Якісний склад учителів за віком
Кількість педпрацівників    Навчальний рік
    2009-2010    2010-2011    2011-2012
До 30 років    3    2    5
31 – 40 років    5    4    3
41- 50 років    12    14    10
51- 55 років    3    2    4
Понад 55 років    -    -    1
Всього    23    22    23

Якісний склад учителів за віком
 



Віковий склад 2011-2012 н.р.
 



Якісний склад вчителів за педагогічним стажем
Кількість педпрацівників    Навчальний рік
    2009-2010    2010-2011    2011-2012
До 3 років    1    1    5
3 – 10 років    2    2    3
10- 20 років    7    6    6
20-30 років    12    10    6
Понад 30 років    1    3    3
Всього    23    22    23

          Стаж 2011-2012 н.р.
 

Відомості про молодих спеціалістів
Навчальний рік
2009-2010    2010-2011    2011-2012
2    3    6


Аналіз плинності педагогічних кадрів
Кількість педпрацівників    Навчальний рік
    2009-2010    2010-2011    2011-2012
прибуло    1    2    3
вибуло    1    3    -

Категорія: Мої статті | Додав: bilzosh (04.09.2012)
Переглядів: 2741 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 2.0/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: